Jak złożyć zamówienie w firmie CEZAS Zaopatrzenie Szkół ?

Zamówienie  można złożyć : osobiście , w formie pisemnej, pocztą elektroniczną , faxem lub telefonicznie.

  • na adres: Cezas Zaopatrzenie Szkół , ul.Słowiańska 57 , 66-400 Gorzów Wlkp.
  • faxem. (95) 783 69 49 – czynny 24 godziny na dobę.
  • telefonicznie (95) 715 60 61 – w godzinach od 8-16 (pn-pt)
  • na adres email biuro@czs.com.pl – 24 godziny na dobę.

Zamówienie powinno zawierać:

  • imię i nazwisko lub nazwę firmy
  • adres
  • numer telefonu oraz adres e-mail
  • numer NIP
  • listę zamówionych towarów

Firma CEZAS realizuje również sprzedaż wysyłkową na terenie całego kraju.

Produkty są dostarczane przez nas osobiście lub za pośrednictwem firmy kurierskiej ( rodzaj transportu zależy od wielkości zamówienia) .Termin dostawy wynosi standardowo do 2 dni roboczych od nadania przesyłki. Zwykle korzystamy z usług firmy DHL. Przesyłka jest dodatkowo ubezpieczona. Na specjalne życzenie klienta możliwa jest wysyłka innym kurierem.

Warunki płatności.

Akceptujemy następujące formy zapłaty za zamówienie: przelew przedpłata.

Dla firm i instytucji, które są naszymi stałymi klientami, ustalamy indywidualne warunki płatności.

Dla instytucji publicznych możliwy przelew 14 – 28 dni.

Czas realizacji zamówienia standardowo mieści się w granicach od 3 do 35 dni.

Aby oszacować indywidualny czas realizacji Państwa zlecenia, prosimy o zapytanie do działu handlowego przy składaniu zamówienia.

Masz pytanie ? – zadzwoń.

Tel. 509 456 841

 

email: biuro@czs.com.pl